SOGAweb
Opublikowano: 11.03.2022 r.
Moduł SOGAweb przeznaczony jest do przyjmowania i obsługi zamówień internetowych poprzez stronę www lokalu gastronomicznego. Może być także wykorzystany do składania zamówień własnych przez klientów przy stoliku lub przez gości hotelowych z zajmowanych pokoi.
Dla zamówień internetowych:
- Wybieramy dania, które powinny znaleźć się na stronie internetowej.
- Ustalamy zakres czasu pracy lokalu oraz jeśli są koszty dostawy.
- Podajemy minimalną kwotę zamówienia jaka jest wymagana w celu zrealizowania dostawy do konsumenta.
- Decydujemy ws. form płatności on-line.
- Możemy dodać obsługę, jeśli są stosowane kuponów rabatowych.
Dla zamówień przy stolikach lub w pokojach hotelowych:
- Konfigurujemy identycznie jak przy zamówieniach internetowych.
- Dodatkowo na stolikach i w pokojach hotelowych umieszczamy, wcześniej przygotowane kody QR.
Koszt modułu netto: 590,00 zł